Τετάρτη 23 Απριλίου 2008

Γρηγόρης Αρτζιμπούρτζογλου - ΤV Θιασάρχης

Ο Υπερθετικός του ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ-ΒΙΖΟΛΑΒΙΖΟΥ-ΚΕΦΤΕΔΟΝΙΝJAKI-ΨΙΧΟΥΛΑΡΠΑΓΑ-
ΜΠΙΜΠΙΚΟΓΟΜΕΝΟΥ-ΤΗΣ
ΔΕΣΟΥΚΑΘΟΜΑΙΒΟΒΑΛΑΣΘΡΑΣΚΙΑΣ, ΑΛΛΗ ΓΑΪΔΑΡΑ ΑΥΤΗ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΕΣΑ, ΜΗ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ, ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΧΟΝΤΑΙ- ΠΟΥ ΛΕΤΕ Ο Υπερθετικός του ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΛΙΓΟΥ-ΓΥΦΤΟΠΡΟΞΕΝΟΥ-ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ-ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΡΟΜΠΑ βαριέμαι δε γράφω άλλα Πάσχα είναι συγνώμη κιόλας...

Στο Brief αποκάτω που επισυνάπτω, παραθέτω μια παλαιότερη συνέντευξη του αποπάνω δωδεκαμάλακα, καθυστερημένου μόγγολου...εσείς καλείστε να το θυμάστε απλά...

Deadline 12-7-2019.
Παράδοση τελικής μακέτας σε μορφή αρχείου Ιllustrator 5,6,7,8,9,10,11,12,13 ai, eps, pdf - σε μία σελίδα χωρίς ξαχρίσματα και με ξυρισμένο το μουνί της διαχωρήστριας - επειδή ο πελάτης το ζήτησε παρακαλετά ρουφόντας το καυλί ενός doperman μέρα μεσημέρι, και προαιρετικά σε Corel με τα γράμματα create outlines για να ανοίγει και απο Photoshop 1 σε PC 386 και τέλος films με δοκίμια και 14 mockup-manual-34 εκτυπώσεις. CD ή DVD, αλλά για σίγουρα βάλτε το και σε ένα Bernulli. A, μη ξεχάσω και ένα τζειμπεγκάκι να το στείλουμε με mail.




Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι δικαίως ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα της τηλεόρασης. Δουλεύει με πάθος 16 συναπτά έτη στην μικρή οθόνη και όμως αισθάνεται μαθητής καθώς δεν παύει να μαθαίνει και να εξελίσσεται διαρκώς. Με έντονο το χάρισμα της επικοινωνίας και της αμεσότητας, ετοιμόλογος και λίγο απρόβλεπτος, ξαφνιάζει ευχάριστα καθώς ξεφεύγει από τα στερεότυπα που επιβάλλονται.

Ο χαρακτηρισμός του καλού παιδιού τον ακολουθεί και αυτός τον αποδέχεται με ευχαρίστηση. «Δεν νοιώθω να έχω πειράξει κανένα» τονίζει. Τον ανταγωνισμό τον επιζητά καθώς πιστεύει ότι φέρνει καλύτερα αποτελέσματα στην τηλεόραση εξάλλου ο ίδιος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

Στην προσωπική του ζωή δηλώνει ότι μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια θα έχει τη δική του οικογένεια ενώ η Ράνια Θρασκιά γι’ αυτόν είναι τόσο σημαντική όσο και οι στιγμές που έχουν ζήσει. Είναι άλλωστε τόσες οι στιγμές και τα συναισθήματα που δεν χωρούν σε μια κόλλα χαρτί όπως μου είπε!

Πιστεύεις ότι είσαι γεννημένος για αυτή τη δουλειά, να κάνεις τηλεόραση;

Δε νομίζω ότι κανείς γεννιέται για να κάνει τηλεόραση. Με πολλή αγάπη, δουλειά και πάθος σιγά σιγά μαθαίνεις - κι εγώ ακόμα μαθαίνω.

Σωστή απάντηση... "Εκτός του ότι η ερώτηση είναι τόσο ηλίθια όσο και η μάνα σου που μετακόμησε απ την Αθήνα στη Πάτρα, όταν σπούδαζες στη Ν. Υόρκη για να είναι πιό κοντά σου, θα απαντήσω, ότι κανείς δε γεννιέται για να κάνει τηλεόραση, αλλά γαμιέται για να κάνει τηλεόραση."
Τα υπόλοιπα είναι του κώλου συνήθεις απαντήσεις, ενός συνηθισμένου καθηστέρα

Τι έμαθες από τη μακρόχρονη πορεία σου στο μέσο; Είσαι ευχαριστημένος σήμερα, κάνεις αυτό που επιθυμείς περισσότερο, σε ότι αφορά τον χαρακτήρα των εκπομπών;

Έμαθα ότι στην τηλεόραση, "μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις" και κατά ένα μεγάλο μέρος είμαι ευχαριστημένος. Αλλά, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

Σωστή απάντηση... "Έμαθα ότι στην τηλεόραση, "όσα δε φτάνει η αλεπού τα φτάνει η καμηλοπάρδαλη" και κατά ένα μεγάλο μέρος είμαι ευχαριστημένος. Αλλά, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Και απο χθες δεν τον παίζω πια για τη Ράνια. Είναι μια μεγάλη καριόλα-ψωλαρπάχτρα-μπαστουνογυαλίστρα, και δε το αξίζει."

Ποια συναισθήματα μοιράζεσαι με το κοινό, τι σου δίνει η τηλεόραση;

Όλα τα συναισθήματά μου τα μοιράζομαι με το κοινό - λύπη, χαρά, ευτυχία. Έτσι κι αλλιώς, μετά από 16 χρόνια με το κοινό, τα καταλαβαίνει όλα.

Σωστή απάντηση... "Όλα τα συναισθήματά μου τα μοιράζομαι με το κοινό - λύπη, χαρά, ευτυχία. Έτσι κι αλλιώς, μετά από 16 χρόνια με το κοινό, τα καταλαβαίνει όλα σε μια εκπομπή όπως η δική μου που ο μέσος όρος μορφωτικού επιπέδου αγγίζει τη 3η δημοτικού."

Ποια είναι η ιδανική εκπομπή, τι θέλει ο κόσμος;

Κανείς δεν το ξέρει αυτό. Απλώς θέλει πάντα ν' ανανεώνεσαι και σαν παρουσιαστής και σαν εκπομπή.

Σωστή απάντηση... "Κανείς δεν το ξέρει αυτό. Απλώς θέλει πάντα ν' ανανεώνεσαι και σαν παρουσιαστής και σαν εκπομπή. Γι αυτό και γώ σε κάθε εκπομπή αλλάζω σώβρακο. Το έξω- μέσα, το πίσω-μπρός."

Πώς είναι να ζεις σ΄ αυτούς του ρυθμούς;

Είναι η δουλειά μου - όπως κουράζονται όλοι στις δουλειές τους, κουράζομαι κι εγώ.

Σωστή απάντηση... "Είναι η δουλειά μου - όπως κουράζονται όλοι στις δουλειές τους, κουράζομαι κι εγώ. Απλά μετά εγώ βαράω μια μπιχτή να χαλαρώσω."

Τον ανταγωνισμό πως τον αντιμετωπίζεις;

Φυσιολογικά - πιστεύω πολύ στο ότι πρέπει να υπάρχει έντονος ανταγωνισμός. Ο ανταγωνισμός φέρνει καλύτερα αποτελέσματα στην τηλεόραση. Η νίκη σου φέρνει χαρά και δύναμη. Η ήττα σου φέρνει αποφασιστικότητα και ανανέωση. Ούτε να νικήσεις ούτε να χάσεις μπορείς αν παίζεις μόνος σου.

Σωστή απάντηση... "Εδώ θέλω να βάλω ένα άνω κόμμα...Νίκη=χαρά, δύναμη....Ήττα= αποφασιστικότητα και ανανέωση....μμμννναί.... Ούτε να νικήσεις ούτε να χάσεις μπορείς αν παίζεις μόνος σου. Βασικά φίλε Γρηγόρη αν πετύχει η μαλακία τύφλα να χει το γαμήσι..."

Η προσωπική σου ζωή πως είναι, τον σκέφτεσαι τον γάμο;

Τον σκέφτομαι τον γάμο, βέβαια. Μέσα στην επόμενη πενταετία θα ήθελα να δημιουργήσω την οικογένειά μου.

Σωστή απάντηση... "Τον σκέφτομαι τον πούτσο, βέβαια. Μέσα στην επόμενη πενταετία θα ήθελα να δημιουργήσω την δική μου τράπεζα σπέρματος."

Η Ράνια Θρασκιά τι σημαίνει για σένα;

Είναι ένας πολύ σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου - πολλά τα χρόνια, πολλές οι στιγμές. Νομίζω δεν μεταφέρονται τα συναισθήματα σε μία κόλλα χαρτί.

Σωστή απάντηση... "Νομίζω δεν μεταφέρονται τα συναισθήματα σε μία κόλλα χαρτί. Πως φαίνεται οτι ο άνθρωπος δεν έχει ανοίξει βιβλίο στη ζωή του ε?"

Πες μου τρία στοιχεία του χαρακτήρα σου.

Γκρινιάρης, ανασφαλής - και ροχαλίζω. Δεν αποτελεί στοιχείο του χαρακτήρα μου βέβαια, αλλά ροχαλίζω.

Σωστή απάντηση... "Μαλάκας - πλαστοζυμαράκης - πετσάκιας"

Ο χαρακτηρισμός «καλό παιδί» σ΄ ακολουθεί. Πως τον αποδέχεσαι;

Μ' αρέσει να με λένε καλό παιδί. Δεν νοιώθω ότι έχω πειράξει κανέναν. Με τον εαυτό μου σ' αυτό το θέμα τα πάω πολύ καλά. Προσπαθώ να μην κατηγορώ, να μην εκθέτω και να μην απαντώ στις ύβρεις. Τώρα αν αυτό ενοχλεί κάποιους, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

Σωστή απάντηση... "Μ' αρέσει να με λένε καλό παιδί. Δεν νοιώθω ότι έχω πειράξει κανέναν. Με τον εαυτό μου σ' αυτό το θέμα τα πάω πολύ καλά. Προσπαθώ να μην κατηγορώ, να μην εκθέτω και να μην απαντώ στις ύβρεις. Τώρα αν αυτό ενοχλεί κάποιους, θα προσπαθήσω να μη ξαναπατήσω σε κανάλι και να die young."

Τι σε προβληματίζει και τι σ΄ απασχολεί σε ανθρώπινο και κοινωνικό επίπεδο;

Μ' απασχολεί που πάρα πολλοί φίλοι μου είναι άνεργοι. Μ' απασχολεί που κάποιοι πολιτικοί μας είπαν ψέματα πριν πολλά χρόνια. Μας έταξαν λαγούς με πετραχήλια για τις χρονιές που θα ερχόντουσαν και όλα ήταν μια φούσκα. Νιώθω ότι σ' αυτήν την χώρα είναι καμιά φορά θέμα τύχης να επιβιώσεις και να προστατεύσεις τον εαυτό σου.

Σωστή απάντηση... "Νιώθω ότι σ' αυτήν την χώρα είναι καμιά φορά θέμα τύχης να επιβιώσεις και να προστατεύσεις τον εαυτό σου. Mην ανησυχείς θα σε κεντράρω με τη μηχανή αύριο..."

Τι αγαπάς περισσότερο να κάνεις, ποιες είναι οι αγαπημένες σου συνήθειες;

Αγαπώ το κόκκινο κρασί, τον κινηματογράφο, και η αγαπημένη μου συνήθεια είναι να πηγαίνω στο γήπεδο.

Σωστή απάντηση... "Επιτέλους μια καλή ερώτηση...Αγαπώ να τον παίζω πίνοντας κόκκινο κρασί, στον κινηματογράφο, στο Ζάππειο, στον Επιτάφιο, στο γήπεδο, με φίλους μαζί, φορώντας τις γόβες της γιαγιάς μου."

Στο μέλλον τι θα ήθελες να κάνεις επαγγελματικά;

Δεν το' χω σκεφτεί, είμαι αφοσιωμένος στη δουλειά μου και μόνο, τώρα.

Σωστή απάντηση... "Δεν το' χω σκεφτεί, είμαι αφοσιωμένος στη δουλειά μου και μόνο, τώρα. Α, να τον παίζω επαγγελματικά, και εχέμυθα."

Πηγή: συνέντευξη στο Fe-mail, στη Μαρίνα Πελτέκη. Δημοσίευση: 19 Ιουν. 06

Ντάξ, δε τον πυροβολεί κάποιος με σκατά και γιαούρτι να τελειώνουμε...αϊντε.

1 σχόλιο:

zbouaerg είπε...

lolol
μαλάκα έχεις ρέντα στο κράξιμο

ougk